selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^ selamat datang di blog saya www.mahabbah-elahmady.blogspot.com ^_^

Selasa, 15 November 2011

SEPI DAN RINDU

SEPI DAN RINDU Hidup hanya menunggu kekalahan Tambah terasing cinta yang jauh Dan tahu, aku kesepian dan merindu Sebelum aku menyerah padamu Di depan gubukku aku menanti Tak getar, tibanya bayanganmu dimataku Ditaman yang indah Di kolam yang nyaring bunyi gemercik air mancur Rindu yang menyala-nyala di dada Segala-galanya terasa hampa Aku suka pada pada senyummu Yang membangkitkan semangat jiwa dan raga Pucuk pauh delima batu Anak sembilang di tampak tangan Biar jauh di negri satu Hilang dimata dihati jangan Tahukah kau, di setiap aliran darahku Ada dengub-dengaub rindu Dingin, panas dalam sinar mentari Semuanya tak perna berhenti dalam seketa Sungguh aku mencintaimu seperti hembusan angin, yang tak nampak tapi terasa sejuk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar